.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نظارت كارگروه پيشخوان دولت بر عملكرد دستگاه هاي اجرايي

شمال نیوز: مديركل دفتر فناوري اطلاعات، ارتباطات و امنيت استانداري مازندران گفت: به منظور ارزيابي و نظارت بر اجراي قوانين مربوطه، نمايندگان كارگروه پيشخوان دولت استان در دستگاه ها ي اجرايي حضور خواهند يافت.


به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومي استانداري، ابوذر قرباني در حاشيه جلسه كارگروه پيشخوان دولت در استان بيان داشت: با عنایت به جزء2 بند ج ماده 46 قانون پنجم توسعه،کلیه دستگاههای اجرایی مکلفند تا پایان برنامه،کلیه خدمات قابل ارائه در خارج از محیط اداری خود و قابل واگذاری یا برون سپاری را به دفاتر پستی و دفاتر پیشخوان خدمات دولت واگذار نمایند.


وي افزود: همچنين مواد 4و5 آيين نامه ايجاد و بهره برداري از دفاتر پيشخوان دولت متذكر شدند كليه دستگاههاي اجرايي موظفند خدمات قابل ارائه خود را توسط دفاتر پيشخوان دولت به مردم ارائه نمايند.


قرباني تاكيد كرد: از دستگاه هايي كه در اين زمينه خوب فعاليت نموده اند به نحو مقتضي تقدير بعمل خواهد آمد اما برخي از دستگاه ها به كندي عمل مي نمايند كه لازم است تسريع كنند.


مديركل دفتر فناوري اطلاعات، ارتباطات و امنيت استانداري مازندران با اشاره به برگزاري نوزدهمين جلسه كارگروه پيشخوان دولت استان، بيان داشت: يكي از مصوبات اين جلسه اين است كه تا گروهي كارشناسي از طرف كارگروه جهت ارزيابي دستگاههاي اجرايي در خصوص نحوه اجراي تفاهم نامه و برون سپاري خدمات به پيشخوان دولت در دستگاهها حضور يابند و به كارگروه گزارش نمايند و گزارش مربوطه در ارزشيابي دستگاهها موثر خواهد بود.


دبير كارگروه پيشخوان دولت در استان ادامه داد: از ديگر مواردي كه در دستور كار اين كارگروه قرار دارد بررسي پرداخت مكانيزه عوارض خودرو و واگذاري اين خدمت به پيشخوان دولت توسط شهرداريها است كه با توجه به اينكه بسياري از شهرداريهاي استان اقدام لازم را بعمل آوردند، برخي از شهرداريها نيز در اين امر تعلل ميكنند كه كارگروه قطعا بصورت ويژه پيگيري خواهد نمود و اقدامات قانوني لازم را بعمل خواهد آورد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.064 seconds.